fbpx

Copywriting

Dostępne formy
uczestnictwa

Copywriting

Czas trwania
studiów

Data rozpoczęcia
kierunku

Inwestycja
w rozwój

– stacjonarna
– on-line
2 semestry
186 godzin
– październik
– luty
od 430 PLN
Rozłóż na raty

 

Kto powinien zostać copywriterem?

Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.

Jakie są korzyści podjęcia nauki na kierunku Copywriting?

Słuchacze poznają techniki i tricki stylistyczne (np. paralelizm, elipsa, zasada 2-3-1). Nauczą się tworzyć skuteczne treści internetowe wedle założeń Inbound Marketingu (blogi, opisy produktów w sklepach internetowych, landing pages, media społecznościowe). Zgłębią tajniki  storytellingu i marketingu narracyjnego. Poznają techniki opowiadania wypracowane przez słynnych pisarzy (np. Ernesta Hemingwaya, Iana Fleminga). Wypróbują metody zwięzłego pisania, zaczerpnięte z trailerów, reklam, tekstów piosenek, tweetów i postów na Facebooku.

Skąd wziął się Copywriting?

Zawód kilka lat temu całkowicie nieznany, nawet swoją nazwę zapożyczył z języka angielskiego. Bo jak po polsku nazwać osobę piszącą teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych i wszelkich innych materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, broszury, katalogi itp. Zawód, który łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologiczną, umiejętność pracy pod presją czasu, uległość własnych ambicji artystycznych wobec wymogów klienta.

Program zajęć

  1. Tworzenie treści marketingowych
  2. Copywriting
  3. Storytelling
  4. Warsztat marketing narracyjny
  5. Zarządzanie treściami marketingowymi
  6. Stylistyka
  7. Warsztat twórczego myślenia
  8. Social media
  9. Branding
  10. Podstawy komunikacji wizualnej w marketingu
  11. Kody komunikacyjne w marketingu
  12. Podstawy tworzenia treści wizualnych
  13. Projekt i egzamin

Forma zaliczenia

  • Praca dyplomowa
  • Egzamin końcowy

Forma uczestnictwa

  • stacjonarnie
  • online

Czas trwania: 2 semestry/186 godzin

Ile zarabia copywriter w Polsce?

Przeciętne zarobki w Polsce copywritera. Dane z pracuj.pl

 

Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie

 
 

Copywriting

Kto powinien wybrać kierunek copywriting?

Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.

Cena za studia:

od 460 zł

Cena za studia

od 460 zł

Zjazdy:
Co 2 weekend
Tryb nauki:
Stacjonarny
Czas trwania
2 sem | 186h

Program kierunku

Ramowy program kierunku copywriting

  • Tworzenie treści marketingowych
  • Copywriting
  • Storytelling
  • Warsztat twórczego myślenia
  • Zarządzanie treściami marketingowymi
  • Stylistyka
  • Warsztat twórczego myślenia
  • Social media
  • Branding
  • Podstawy komunikacji wizualnej w marketingu
  • Kody komunikacyjne w marketingu
  • Podstawy tworzenia treści wizualnych
  • Seminarium dyplomowe

Dlaczego nas wybierają?

Sprawdź co przemawia za naszą uczelnią i poznaj opinie naszych absolwentów

Wyjątkowa Kadra

Składająca się głównie z pasjonatów oraz praktyków.

Przystępna Cena

Dowolna forma płatności, wybór należy do Ciebie!

Domowa Atmosfera

Dbamy o miłą i przyjazną atmosferę podczas zajęć.

Cel studiów na kierunku copywriting?

Celem studiów podyplomowych na kierunku Copywriting jest kształcenie profesjonalnych copywriterów, SEO copywriterów oraz redaktorów mediów społecznościowych, którzy będą potrafili tworzyć skuteczne treści marketingowe i internetowe, z uwzględnieniem sztuki storytellingu. Uczestnicy uczą się technik tworzenia angażujących treści, zarządzania treściami marketingowymi oraz wykorzystania storytellingu i marketingu narracyjnego w praktyce. Program jest skierowany zarówno do osób pracujących w marketingu, jak i tych, które chcą rozwijać swoją karierę w e-marketingu i e-PR.

Nasi Wykładowcy

Poznaj naszych wspaniałych wykładowców

    Katarzyna Rodziewicz
    Katarzyna Rodziewicz

    Psycholog oraz specjalista ds. badań i analiz

    Zajmuję się prowadzeniem działalności dydaktycznej i organizacyjnej z psychologii, udzielaniem pomocy psychologicznej oraz wspomaganiem i pomocą w realizacji programu wychowawczego i profilaktyki przez nauczycieli. Pomagam w ewaluacji działań i badaniu potrzeb, w zależności od zgłaszanych potrzeb.

      Beata Szybowska
      Beata Szybowska

      Pedagog, Doradca Zawodowy

      Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą i dorosłymi jako pedagog praktyk, doradca zawodowy, trener umiejętności społecznych i terapeuta pedagogiczny. Udzielam wsparcia terapeutycznego, dbając o to, by edukacja opierała się na relacji i bezpośrednim kontakcie z drugim człowiekiem.

      Opinie Słuchaczy

      Poznaj szczere opinie absolwentów naszych studiów podyplomowych

        Emilia Wirkus

        Wychowawca w Domu Dziecka, Ustka | Przygotowanie Pedagogiczne

        Zajęcia z Panią Beatą Szybowską to mistrzostwo! Nie tylko uczymy się praktycznych umiejętności, ale i odkrywamy siebie i swoje możliwości. Wiedza i doświadczenie Pani Małgorzaty Czerwińskiej to solidna baza do prowadzenia własnych zajęć. Dzięki nim potrafię samodzielnie i efektywnie organizować lekcje, co daje ogromną radość!

          Wioleta Michalska

          Wicedyrektor IPLO w Słupsku | Przygotowanie pedagogiczne

          Te studia podyplomowe to był dobry wybór. Wykładowcy potrafili zainteresować tematem zajęć, a dzięki praktykom w szkole zyskałam cenne doświadczenie, które pomaga mi w życiu zawodowym.

            Marta Waszczuk-Baraniecka

            Absolwentka Przygotowania Pedagogicznego

            Cieszę się, że zdecydowałam się na te studia. Program był dobrze przemyślany, a atmosfera na zajęciach sprzyjała nauce i wymianie doświadczeń. Teraz czuję się pewniej w swojej roli przyszłego pedagoga. Otworzyło mi to drogę do rozpoczęcia pedagogicznych studiów magisterskich.To niesamowite, jak zajęcia potrafią zmotywować do rozwoju.

            Zasady rekrutacji

            O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

            Forma uczestnictwa
            • Stacjonarna – dla osób lubiących bezpośredni kontakt
            Wymagane dokumenty
            • Dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia, lub jednolitych studiów.
            • Dokument tożsamości do wglądu (lub kserokopia dokumentu – przy podpisywaniu umowy online)
            Warunki ukończenia studiów
            • Praca dyplomowa
            • Egzamin końcowy z wybranych zagadnień programowych
            Cennik studiów
            • Opłata jednorazowa: 4200,00 PLN
            • Płatność w 2 ratach: 2300,00 PLN
            • Płatność w 10 ratach: 460,00 PLN