Dostępne formy | Czas trwania | Data rozpoczęcia | Inwestycja |
---|---|---|---|
– stacjonarna – on-line | 2 semestry 186 godzin | – październik – luty | od 430 PLN Rozłóż na raty |
Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.
Słuchacze poznają techniki i tricki stylistyczne (np. paralelizm, elipsa, zasada 2-3-1). Nauczą się tworzyć skuteczne treści internetowe wedle założeń Inbound Marketingu (blogi, opisy produktów w sklepach internetowych, landing pages, media społecznościowe). Zgłębią tajniki storytellingu i marketingu narracyjnego. Poznają techniki opowiadania wypracowane przez słynnych pisarzy (np. Ernesta Hemingwaya, Iana Fleminga). Wypróbują metody zwięzłego pisania, zaczerpnięte z trailerów, reklam, tekstów piosenek, tweetów i postów na Facebooku.
Zawód kilka lat temu całkowicie nieznany, nawet swoją nazwę zapożyczył z języka angielskiego. Bo jak po polsku nazwać osobę piszącą teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych i wszelkich innych materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, broszury, katalogi itp. Zawód, który łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologiczną, umiejętność pracy pod presją czasu, uległość własnych ambicji artystycznych wobec wymogów klienta.
Czas trwania: 2 semestry/186 godzin
Przeciętne zarobki w Polsce copywritera. Dane z pracuj.pl
Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie
Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.
Cena za studia:
Cena za studia
Ramowy program kierunku copywriting
Sprawdź co przemawia za naszą uczelnią i poznaj opinie naszych absolwentów
Składająca się głównie z pasjonatów oraz praktyków.
Dowolna forma płatności, wybór należy do Ciebie!
Dbamy o miłą i przyjazną atmosferę podczas zajęć.
Celem studiów podyplomowych na kierunku Copywriting jest kształcenie profesjonalnych copywriterów, SEO copywriterów oraz redaktorów mediów społecznościowych, którzy będą potrafili tworzyć skuteczne treści marketingowe i internetowe, z uwzględnieniem sztuki storytellingu. Uczestnicy uczą się technik tworzenia angażujących treści, zarządzania treściami marketingowymi oraz wykorzystania storytellingu i marketingu narracyjnego w praktyce. Program jest skierowany zarówno do osób pracujących w marketingu, jak i tych, które chcą rozwijać swoją karierę w e-marketingu i e-PR.
Poznaj naszych wspaniałych wykładowców
Psycholog oraz specjalista ds. badań i analiz
Zajmuję się prowadzeniem działalności dydaktycznej i organizacyjnej z psychologii, udzielaniem pomocy psychologicznej oraz wspomaganiem i pomocą w realizacji programu wychowawczego i profilaktyki przez nauczycieli. Pomagam w ewaluacji działań i badaniu potrzeb, w zależności od zgłaszanych potrzeb.
Pedagog, Doradca Zawodowy
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą i dorosłymi jako pedagog praktyk, doradca zawodowy, trener umiejętności społecznych i terapeuta pedagogiczny. Udzielam wsparcia terapeutycznego, dbając o to, by edukacja opierała się na relacji i bezpośrednim kontakcie z drugim człowiekiem.
Poznaj szczere opinie absolwentów naszych studiów podyplomowych
Wychowawca w Domu Dziecka, Ustka | Przygotowanie Pedagogiczne
Zajęcia z Panią Beatą Szybowską to mistrzostwo! Nie tylko uczymy się praktycznych umiejętności, ale i odkrywamy siebie i swoje możliwości. Wiedza i doświadczenie Pani Małgorzaty Czerwińskiej to solidna baza do prowadzenia własnych zajęć. Dzięki nim potrafię samodzielnie i efektywnie organizować lekcje, co daje ogromną radość!
Wicedyrektor IPLO w Słupsku | Przygotowanie pedagogiczne
Te studia podyplomowe to był dobry wybór. Wykładowcy potrafili zainteresować tematem zajęć, a dzięki praktykom w szkole zyskałam cenne doświadczenie, które pomaga mi w życiu zawodowym.
Absolwentka Przygotowania Pedagogicznego
Cieszę się, że zdecydowałam się na te studia. Program był dobrze przemyślany, a atmosfera na zajęciach sprzyjała nauce i wymianie doświadczeń. Teraz czuję się pewniej w swojej roli przyszłego pedagoga. Otworzyło mi to drogę do rozpoczęcia pedagogicznych studiów magisterskich.To niesamowite, jak zajęcia potrafią zmotywować do rozwoju.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.