Rynek i Przedsiębiorstwo w Agrobiznesie

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Done Mamy 30 lat doświadczenia na rynku edukacji
  • Done Nasza kadra to praktycy i przedsiębiorcy
  • Done Pomożemy Ci zarabiać więcej i podnieść swoją wartość
  • Check Mark Umożliwiamy bezpieczne i dogodne płatności ratalne
  • Check Mark TECHNIK to marka ceniona przez pracodawców!

    Zapisz się online w minutę!

Opis

Rynek i Przedsiębiorstwo w Agrobiznesie

Rynek i Przedsiębiorstwo w Agrobiznesie

Dostępne formy
uczestnictwa

Czas trwania
studiów

Data rozpoczęcia
kierunku

Inwestycja
w rozwój

– stacjonarna 2 semestry
200 godzin
październik 2023 r. od 410 PLN
Rozłóż na raty

Wydział Nauk Stosowanych w Słupsku 

Cel studiów

Celem kierunku jest przekazanie wiedzy i nabycie praktycznych i społecznych umiejętności pozwalających funkcjonować w obrocie środkami produkcji i zaopatrzenia w agrobiznesie.

Zarówno rynki jak i przedsiębiorstwa związane w agrobiznesem podlegają dynamicznym zmianom, są one wywoływane między innymi, przez przyśpieszający postęp technologiczny, rosnącą liberalizację gospodarki światowej oraz zmiany o charakterze politycznym. Szczególną rolę na rynkach związanych z agrobiznesem odgrywają przedsiębiorstwa zajmujące się szeroko pojętym obrotem produktami rolnymi oraz zaopatrzeniem rolnictwa w środki do produkcji. Działają one w specyficznym otoczeniu rynkowym — współpracują zarówno z gospodarstwami rolnymi jak i, często globalnymi, przedsiębiorstwami z branży chemicznej czy biotechnologicznej. Duże zróżnicowanie podmiotowe środowiska marketingowego, jak i dynamiczne przemiany agro-rynków stwarzają znaczne wymagania dla zatrudnianych pracowników. Powinni oni posiadać nie tylko wiedzę rolniczą ale również nowoczesną wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie rynków, marketingu i funkcjonowania przedsiębiorstwa.

 

Uzyskiwane uprawnienia

Ramowy program

1. Marketing artykułów rolnych

  • Wprowadzenie do marketingu
  • Marketing strategiczny
  • Biznes plan i plan marketingowy
  • Polityka i kreowanie produktu rolnego
  • Polityka cen w przedsiębiorstwie
  • Polityka dystrybucji w przedsiębiorstwie
  • Komunikacja marketingowa
  • Badania rynkowe i marketingowe
  • Zachowania podmiotów rynku rolnego
  • Budowanie relacji z klientem

2. Rynek

  • Nauka o rynku
  • Statystyka dla menedżerów
  • Podstawy prognozowania
  • Rynki rolne na tle międzynarodowym
  • Rynek środków produkcji

3. Przedsiębiorstwo

  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Siły sprzedaży w przedsiębiorstwie
  • HR w przedsiębiorstwie
  • Innowacje w przedsiębiorstwie
  • Problemy jakości w przedsiębiorstwie
  • E-biznes

4. Agrobiznes

  • Agrobiznes jako sektor gospodarki
  • Zarządzanie gospodarstwami rolnymi
  • Obrót towarowy w agrobiznesie
  • Produkcja rolnicza (podstawy / lub nowe trendy)

5. Społeczne relacje w biznesie

  • Psychologia i sztuka negocjacji
  • Etyka w biznesie
  • Zrównoważony rozwój

6. Seminarium dyplomowe

Forma zaliczenia

  • test z wybranych zagadnień problemowych
  • praca dyplomowa

Ilość godzin

Informacje dodatkowe

Forma płatności

jednorazowo, semestralnie, ratalnie (1 z 5 rat), wpisowe

Czas trwania

2 semestry

Forma uczestnictwa

Stacjonarnie

Obszar studiów

Biznes i zarządzanie, Zarządzanie

Koszt nauki

Płatność jednorazowa, Ratalnie (5 rat na semestr)

Zapisz się


    Klikając "Złóż podanie" wyrażasz zgodę na przesłanie danych z formularza do Centrum Edukacyjnego Technik sp. z o.o., oraz kontakt w sprawie zapisu do wybranej szkoły/uczelni. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.