Copywriting

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Done Mamy 30 lat doświadczenia na rynku edukacji
  • Done Nasza kadra to praktycy i przedsiębiorcy
  • Done Pomożemy Ci zarabiać więcej i podnieść swoją wartość
  • Check Mark Umożliwiamy bezpieczne i dogodne płatności ratalne
  • Check Mark TECHNIK to marka ceniona przez pracodawców!

    Zapisz się online w minutę!

Opis

Copywriting

Dostępne formy
uczestnictwa

Copywriting

Czas trwania
studiów

Data rozpoczęcia
kierunku

Inwestycja
w rozwój

– stacjonarna
– on-line
2 semestry
186 godzin
październik 2022 r. od 430 PLN
Rozłóż na raty

 

Kto powinien zostać copywriterem?

Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.

Jakie są korzyści podjęcia nauki na kierunku Copywriting?

Słuchacze poznają techniki i tricki stylistyczne (np. paralelizm, elipsa, zasada 2-3-1). Nauczą się tworzyć skuteczne treści internetowe wedle założeń Inbound Marketingu (blogi, opisy produktów w sklepach internetowych, landing pages, media społecznościowe). Zgłębią tajniki  storytellingu i marketingu narracyjnego. Poznają techniki opowiadania wypracowane przez słynnych pisarzy (np. Ernesta Hemingwaya, Iana Fleminga). Wypróbują metody zwięzłego pisania, zaczerpnięte z trailerów, reklam, tekstów piosenek, tweetów i postów na Facebooku.

Skąd wziął się Copywriting?

Zawód kilka lat temu całkowicie nieznany, nawet swoją nazwę zapożyczył z języka angielskiego. Bo jak po polsku nazwać osobę piszącą teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych i wszelkich innych materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, broszury, katalogi itp. Zawód, który łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologiczną, umiejętność pracy pod presją czasu, uległość własnych ambicji artystycznych wobec wymogów klienta.

Program zajęć

  1. Tworzenie treści marketingowych
  2. Copywriting
  3. Storytelling
  4. Warsztat marketing narracyjny
  5. Zarządzanie treściami marketingowymi
  6. Stylistyka
  7. Warsztat twórczego myślenia
  8. Social media
  9. Branding
  10. Podstawy komunikacji wizualnej w marketingu
  11. Kody komunikacyjne w marketingu
  12. Podstawy tworzenia treści wizualnych
  13. Projekt i egzamin

Forma zaliczenia

  • Praca dyplomowa
  • Egzamin końcowy

Forma uczestnictwa

  • stacjonarnie
  • online

Czas trwania: 2 semestry/186 godzin

Ile zarabia copywriter w Polsce?

Przeciętne zarobki w Polsce copywritera. Dane z pracuj.pl

 

Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie

 
 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

2 semestry

Forma uczestnictwa

Hybrydowo, Online, Stacjonarnie

Obszar studiów

Biznes i zarządzanie, Branża kreatywna, Rozwój osobisty

Koszt nauki

Płatność jednorazowa, Ratalnie (5 rat na semestr)