Copywriting – cena promocyjna

[elfsight_click_to_call id=”1″]
Copywriting
![]() Dostępne formy |
![]() Czas trwania |
![]() Data rozpoczęcia |
![]() Inwestycja |
---|---|---|---|
– stacjonarna – on-line |
2 semestry 186 godzin |
– październik – luty |
od 430 PLN Rozłóż na raty |
Kto powinien zostać copywriterem?
Studia skierowane są do pracowników działu marketingu, redaktorów serwisów internetowych i społecznościowych, ale także dla osób z wykształceniem humanistycznym, które planują karierę w branży e-marketingu czy e-PR.
Jakie są korzyści podjęcia nauki na kierunku Copywriting?
Słuchacze poznają techniki i tricki stylistyczne (np. paralelizm, elipsa, zasada 2-3-1). Nauczą się tworzyć skuteczne treści internetowe wedle założeń Inbound Marketingu (blogi, opisy produktów w sklepach internetowych, landing pages, media społecznościowe). Zgłębią tajniki storytellingu i marketingu narracyjnego. Poznają techniki opowiadania wypracowane przez słynnych pisarzy (np. Ernesta Hemingwaya, Iana Fleminga). Wypróbują metody zwięzłego pisania, zaczerpnięte z trailerów, reklam, tekstów piosenek, tweetów i postów na Facebooku.
Skąd wziął się Copywriting?
Zawód kilka lat temu całkowicie nieznany, nawet swoją nazwę zapożyczył z języka angielskiego. Bo jak po polsku nazwać osobę piszącą teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych i wszelkich innych materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, broszury, katalogi itp. Zawód, który łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologiczną, umiejętność pracy pod presją czasu, uległość własnych ambicji artystycznych wobec wymogów klienta.
Program zajęć
- Tworzenie treści marketingowych
- Copywriting
- Storytelling
- Warsztat marketing narracyjny
- Zarządzanie treściami marketingowymi
- Stylistyka
- Warsztat twórczego myślenia
- Social media
- Branding
- Podstawy komunikacji wizualnej w marketingu
- Kody komunikacyjne w marketingu
- Podstawy tworzenia treści wizualnych
- Projekt i egzamin
Forma zaliczenia
- Praca dyplomowa
- Egzamin końcowy
Forma uczestnictwa
- stacjonarnie
- online
Czas trwania: 2 semestry/186 godzin
Ile zarabia copywriter w Polsce?
Przeciętne zarobki w Polsce copywritera. Dane z pracuj.pl
Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie