Smart gimnazja – czyli zajęcia rozwijająco-doskonalące dla szkół gimnazjalnych
Dlaczego warto nas wybrać?
- Mamy 30 lat doświadczenia na rynku edukacji
- Nasza kadra to praktycy i przedsiębiorcy
- Pomożemy Ci zarabiać więcej i podnieść swoją wartość
- Umożliwiamy bezpieczne i dogodne płatności ratalne
- TECHNIK to marka ceniona przez pracodawców!
Zapisz się online w minutę!
Opis
Oś III Edukacja.
Działanie 3.2. Edukacja ogólna,
Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
Projektodawca: Wydział Zarządzania i Przedsiębiorczości w Słupsku Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Cel partnerstwa:
Działania dotyczące kształtowania, podnoszenia kompetencji TIK oraz zdobywania nowych kwalifikacji nauczycieli słupskich szkół, przeprowadzenie spotkań integrujących młodzież, instytucje otoczenia biznesu i uczelnie wyższe.
Przygotowanie młodzieży do planowania ścieżki kariery zawodowej. Projekty będą realizowane w podziale na następujące etapy kształcenia:
– szkoły podstawowe (I etap edukacyjny klasy I-III, II etap edukacyjny klasy IV-VI),
– gimnazja (III etap edukacyjny),
– szkoły ponadgimnazjalne (IV etap edukacyjny).
Działania mają zapewnić wyposażenie w odpowiednie kompetencje oraz zdobycie kwalifikacji do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (z orzeczeniami o kształceniu specjalnym) nauczycieli uczących w szkołach Miasta Słupska.
Zakres tematyczny projektów:
Zakres zadań i działań przewidzianych do realizacji w projektach musi prowadzić do
uzyskania wybranych kompetencji i kwalifikacji
– w zakresie pracy z uczniem dysfunkcyjnym o specjalnych potrzebach
edukacyjnych w tym z orzeczeniem o kształceniu specjalnym
Uzyskiwanie wybranych kompetencji będzie przeprowadzone z użyciem
następujących typów działań:
Certyfikowane studia podyplomowe kształcące kompetencje w pracy z uczniem o specjalnych i specyficznych potrzebach edukacyjnych:
– studia podyplomowe w zakresie socjoterapii
– studia podyplomowe surdopedagogika i tyflopedagogiki
– studia podyplomowe pedagogika zdolności i terapia pedagogiczna
– studia podyplomowe oligofrenopedagogika
Opis
Głównym celem projektu jest nabycie, uzupełnienie lub podwyższenie kwalifikacji językowych i cyfrowych wśród 264 osób od 25. roku życia – pracujących, bezrobotnych, biernych zawodowo z powiatu słupskiego (woj. pomorskie).
GRUPA DOCELOWA
Osoby w wieku aktywności zawodowej – 25 lat i więcej, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji językowych i cyfrowych.
FORMY WSPARCIA OFEROWANE UCZESTNIKOM PROJEKTU
W ramach projektu każdy z uczestników skorzysta z dostosowanych do swoich potrzeb szkoleniowych – szkoleń językowych oraz szkoleń TIK. Zakres, rodzaj i poziom biegłości językowej lub komputerowej zostanie określony w trakcie jednego z etapów rekrutacji – diagnoza potrzeb szkoleniowych.
Język angielski – poziom A1, A2, B1, B2, C1 (zgodnie z ESOKJ).
Język niemiecki – poziom A1, A2, B1, B2, C1 (zgodnie z ESOKJ).
Język francuski – poziom A1, A2, B1, B2, C1 (zgodnie z ESOKJ).
Szkolenia TIK – poziom A, B, C (zgodnie ze standardem DIGCOMP).