Komunikacja interpersonalna

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Done Mamy 30 lat doświadczenia na rynku edukacji
  • Done Nasza kadra to praktycy i przedsiębiorcy
  • Done Pomożemy Ci zarabiać więcej i podnieść swoją wartość
  • Check Mark Umożliwiamy bezpieczne i dogodne płatności ratalne
  • Check Mark TECHNIK to marka ceniona przez pracodawców!

    Zapisz się online w minutę!

Opis

Cele szczegółowe

W trakcie szkolenia, uczestnicy poznają zasady komunikacji interpersonalnej, które wpłyną na efektywność pracy zawodowej. Uczestnicy nauczą się nawiązywać relacje i efektywnie współpracować w zespole, a także skutecznie komunikować się z poszczególnymi typami osobowości.  

Do kogo skierowane jest szkolenie? 

Szkolenie jest skierowane do każdego, kto chciałaby rozwinąć umiejętności komunikowania się z innymi. Szkolenie ukierunkowane jest zarówno na obszar zawodowy, jak i życie osobiste.  

W szkoleniu udział powinni wziąć przede wszystkim liderzy zespołów, menedżerowie, kierownicy, ponieważ sprawna komunikacja jest kluczowym elementem efektywnej pracy i sukcesu firmy.  

Metodyka zajęć 

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów, z wykorzystaniem metod: 

  •  wykład  
  •  dyskusja 
  •  ćwiczenia indywidualne i grupowe 
  •  burza mózgów  
  •  obserwacja 
  •  pokaz 
  •  gry dydaktyczne  
  •  case study 

 Zakres merytoryczny szkolenia

Komunikacja interpersonalna – wprowadzenie:  

  • Podstawy komunikacji  
  • Komunikowanie się a budowanie relacji w pracy 
  • Istota komunikacji oraz czynniki wpływające na jej efektywność 
  • Narzędzia i techniki skutecznego komunikowania się 

Style komunikacji w poszczególnych typach osobowości: 

  • Typy osobowości a komunikowanie się  
  • Test osobowości – określenie własnego stylu w komunikacji 
  • Jak sprawić, aby nasz proces komunikowania się  z innymi stał się skuteczniejszy? 

Zasady efektywnej komunikacji: 

  • Najczęściej popełniane błędy w komunikacji 
  • Bariery skutecznej komunikacji 
  • Moc słowa – wpływanie na zachowania innych osób  
  • Technika parafrazy  
  • Umiejętność budowania i przekazywania informacji zwrotnej 

Komunikacja interpersonalna w konflikcie: 

  • Skąd biorą się konflikty? 
  • Model asertywnej komunikacji wg M.Rosenberga  
  • Wpływ emocji na komunikowanie się  
  • Techniki kontroli emocji  
  • Algorytmy trudnych rozmów 
  • Techniki wspomagające efektywne zarządzanie konfliktami i ich rozwiązanie 

Komunikacja w pracy zawodowej  

  • Efektywne prowadzenie spotkań biznesowych  
  • Budowanie zaufania i dobrej atmosfery za pomocą komunikacji  
  • Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację  

Zasady organizacji szkolenia

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 750,00 zł  

Co otrzymasz inwestując w szkolenie? 

  • udział w szkoleniu ponoszącym Twoje kompetencje społeczne 
  • 14 godzin intensywnych zajęć zrealizowanych w jeden weekend 
  • komplet materiałów szkoleniowych 
  • materiały edukacyjne w formie elektronicznej 
  • poczęstunek  i serwis kawowy 
  • imienny certyfikat z zakresem merytorycznym 
  • zaświadczenie MEN o ukończeniu szkolenia 

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu

Biorąc udział w szkoleniu dołączasz do Programu Lojalnościowego, w ramach którego: 

  • otrzymujesz rabat 10% na szkolenia wchodzące w skład Akademii Biznesu 
  • będziesz informowany/a o specjalnych ofertach promocyjnych  
  • otrzymasz od nas zaproszenia na organizowane przez nas wydarzenia  
  • masz możliwość zapłacić za kurs w dogodnych ratach 

Miejsce zajęć 

  • Słupsk  
  • Każde inne miejsce – w przypadku grup zorganizowanych  

Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie

  Inne kierunki