Zarządzanie projektami

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Done Twój rozwój i sukces to nasz jedyny cel!
  • Done Mamy 30 lat doświadczenia na rynku edukacji
  • Done Nasza kadra to praktycy i przedsiębiorcy
  • Done Pomożemy Ci zarabiać więcej i znać swoją wartość
  • Check Mark Marka ceniona przez pracodawców!

    Zapisz się online - to pierwszy krok do sukcesu

Opis

zarządzanie projektami

Każdy z nas realizuje projekty bez względu na to, czy uważamy że są to duże zadania, czy skomplikowane i złożone operacje.
Projektem nazywamy pracę z myślą realizacji celu w określonym czasie i przy skończonych kosztach. Zarządzanie projektami
obejmuje między innymi planowanie, harmonogramowanie, realizację, kontrolę i rozliczanie zadań składających się na realizację
celów projektu. Projektami zarządzamy w bardzo wielu przypadkach – kiedy planujemy i udajemy się w podróż biznesową, kiedy
wprowadzamy nowy produkt do sprzedaży. Dzięki projektom powstają i zmieniają się produkty, wydarzenia, procesy i organizacje.

 

Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie

 
 

 

CET w Social Mediach:
FACEBOOK
INSTAGRAM
TWITTER

 

Zapisz się już teraz!

Program

  • Organizacja projektowa, w tym zespół projektowy.
  • Różne podejścia do zarządzania projektami.
  • Standardy i metodyka zarządzania projektami.
  • Inicjowani projektu, opis założeń projektowych.
  • Planowanie projektu, harmonogram, analiza ryzyka.
  • Realizacja projektu: monitorowanie, kontrola, komunikacja.
  • Zarządzanie ryzykiem projektowym.
  • Rola współczesnego menedżera projektów.
  • Zamknięcie projektu.

Ilość godzin: 16

Uczestnicy

Kurs ukierunkowany jest dla przedsiębiorców i pracowników firm chcących nabyć podstawową wiedzę i umiejętności z obszaru zarządzania projektami.