199,00 zł – 3400,00 zł
W programie studiów podyplomowych z zarządzania kulturą stawiamy na praktyczny profil studiów, a w szczególności na sygnały płynące z rynku pracy.
Zapisz się online!
- Najbogatsza oferta w regionie!
- 30 lat na rynku edukacji!
- Sprawdzona kadra dydaktyczna!
- Bezpieczna płatność online
Opis
Wydział Nauk Stosowanych w Słupsku
Opis kierunku
W programie studiów podyplomowych z zarządzania kulturą stawiamy na praktyczny profil studiów, a w szczególności na sygnały płynące z rynku pracy. Sieć kontaktów z otoczeniem społeczno-gospodarczym pozwala nam na stałe analizowanie problemów działalności kulturalnej. Nasi wykładowcy uczestniczyli w innowacyjnym projekcie badawczym „Rynek pracy artystów i twórców w Polsce“, co pozwoliło nam na stworzenie autorskiego programu nauczania – w oparciu o wyniki badań naukowych oraz opinie ekspertów-praktyków. W programie studiów podejmujemy problematykę działalności instytucji kultury – zarówno tych w sferze publicznej, jak też organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw prywatnych.
Wyższa Szkoła Gospodarki posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu studiów z obszaru zarządzania kulturą nie tylko w ramiach studiów podyplomowych, lecz także na poziomie studiów licencjackich i magisterskich. Za innowacyjny program studiów I stopnia z zarządzania kulturą (o profilu praktycznym) zostaliśmy nagrodzeni w konkursie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w 2012 r.
W trakcie prowadzonych przez nas kilku już edycji studiów podyplomowych słuchacze mieli możliwość rozwiązywania praktycznych problemów, także w zależności od indywidualnych potrzeb (przykładowo – opracowania strategii działalności danej instytucji kultury w ramach seminarium dyplomowego).
Ramowy program
- Podstawy organizacyjno-prawne działalności kulturalnej w Polsce
- Prawo autorskie i prawa pokrewne
- Ekonomika kultury
- Komunikacja medialna z elementami warsztatu rzecznika prasowego
- Źródła finansowania kultury w Polsce
- Social media w działalności instytucji kultury
- Polityka kulturalna państwa i samorządu
- Zarządzanie placówką kultury
- Organizacja imprez kulturalnych
- Impresariat artystyczny
- Sporządzanie biznesplanu i studium wykonalności projektów
- Marketing w kulturze
- Sponsoring i fundraising
- Badanie i analiza rynku kultury
- Zamówienia publiczne
- Finansowanie kultury w UE
- Zarządzanie projektami w sferze kultury
- Relacje międzykulturowe w krajach UE
- Seminarium dyplomowe
Forma zaliczenia
- Test z wybranych zagadnień programowych
- Strategia zarządzania w projekcie opracowanym w ramach studiów (odpowiednik pracy dyplomowej)
Ilość godzin: 180
Dodatkowe informacje
Forma płatności | jednorazowo, semestralnie, ratalnie (1 z 5 rat), wpisowe |
---|