Social Media Manager

Social media manager odpowiada za komunikację między firmą a klientem za pomocą wszelkich dostępnych mediów społecznościowych. Często zawód ten łączy w sobie nie tylko zadania managerskie, lecz także zarządzanie projektami, specjalizację w zakresie marketingu wideo, copywriting i elementy obsługi klienta.
Social Media Manager

Charakterystyka kursu Social Media Manager

Social Media ManagerKorzystanie z portali społecznościowych stało się codziennością, może się wydawać, że sporo spędzonego tam czasu już jest niejako uprawnieniem do pracy na stanowisku jakim jest social media manager. Oczywiście wśród użytkowników znajdują się osoby, które w lot pojmują każdą pojawiającą się nowość, lubią testować, potrafią nawiązać kontakt z fanami, ich posty są udostępniane i lajkowane o wiele częściej niż innych, co z pewnością jest predyspozycją do wykonywania tego zawodu. Warto jednak zdawać sobie sprawę, że samo założenie konta i pisanie postów nie wystarczy. Social media dynamicznie się zmieniają, za tymi zmianami trzeba nadążać, zauważać je, rozumieć.

Adresaci kursu Social Media Manager

Kurs powstał z potrzeby edukacji i pomocy w rozwiązywaniu codziennych problemów w pracy osób odpowiedzialnych za media społecznościowe,

 

Program 

  • Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie? 
  • Analiza działań reklamowych w social mediach 
  • Jak poprawić efektywność działań marketingowych? 
  • Projektowanie reklam w social mediach 
  • Współpraca z Influencerami i ambasadorami marki 
  • Zarządzanie wizerunkiem w sieci  
  • Strategia komunikacji w social mediach 

Cena kursu: 1100 zł
Ilość godzin: 32

 

 

Zapisz się on-line Zadaj nam pytanie

Inne kursy