Psychologia Reklamy

Dlaczego warto nas wybrać?

  • Done Twój rozwój i sukces to nasz jedyny cel!
  • Done Mamy 30 lat doświadczenia na rynku edukacji
  • Done Nasza kadra to praktycy i przedsiębiorcy
  • Done Pomożemy Ci zarabiać więcej i znać swoją wartość
  • Check Mark Marka ceniona przez pracodawców!

    Zapisz się online - to pierwszy krok do sukcesu

Opis

Cel studiów

Najważniejszym celem studiów podyplomowych z zakresu psychologii reklamy jest przekazanie aktualnej wiedzy teoretycznej, głównie z zakresu psychologii, która jest niezbędna w procesie doskonalenia umiejętności praktycznych i kompetencji potrzebnych w pracy w branży reklamowej. Oprócz zdobycia wiedzy teoretycznej słuchacze będą mogli doskonalić umiejętności praktyczne w ramach warsztatów i ćwiczeń, dotyczących na przykład planowania efektywnych strategii reklamy, przeprowadzania badań i analiz, czy przygotowywania atrakcyjnej kampanii reklamowej.


Adresaci studiów

Studia podyplomowe: Psychologia reklamy adresowane są przede wszystkim do osób, które zajmują się zarządzaniem, marketingiem i wszelkimi działaniami z nim związanymi, do osób aktywnie działających w sferze biznesu, do menedżerów, pracowników handlu, usług i organizacji samorządowych, jak również do pracowników przedsiębiorstw, którzy w swojej działalności zajmują się reklamą i promocją. Studia są skierowane do osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą i chcą pogłębić wiedzę z zakresu psychologii reklamy. Tematyka podejmowana w ramach tych studiów zainteresuje osoby pracujące w różnego rodzaju agencjach badawczych czy firmach eventowych.


Forma zaliczenia

  • minimum 80% obecności na zajęciach,
  • zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów
  • zdanie z wynikiem pozytywnym egzaminu końcowego z wybranych elementów teoretycznych

Czas trwania studiów

280 godz.


Nabór trwa cały rok. Rozpoczęcie zajęć na kierunku możliwe jest po uzbieraniu grupy minimum 5 osób.

Aktualności – Regionalny Ośrodek Kształcenia Podyplomowego w Słupsku

Sprawdź pozostałe kierunki!

Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Program

  • wstęp do psychologii ogólnej
  • wybrane zagadnienia psychologii emocji i motywacji
  • wstęp do psychologii społecznej i poznawczej
  • psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
  • psychologia reklamy a zachowania konsumenckie
  • proces tworzenia marki
  • budowanie strategii komunikacji
  • metodologia badań psychologicznych w reklamie
  • wgląd konsumencki jako podstawa strategii komunikacji
  • efektywność reklamy
  • planowanie mediów
  • promocje konsumenckie jako element komunikacji
  • tworzenie reklam w dziale kreacji agencji reklamowej
  • marketing w Internecie
  • sztuka sprzedaży
  • sztuka prezentacji i radzenia sobie ze stresem
  • nowe kanały dotarcia do konsumenta

 

Warsztaty z zakresu rozwoju umiejętności intrapersonalnych i interpersonalnych:

  • autoprezentacja
  • trening radzenia sobie ze stresem
  • komunikacja
  • podejmowanie decyzji
  • trening negocjacji

Zapisz się

    • 1

      Dane kontaktowe

    • 2

      Forma kształcenia

    • 3

      Podsumowanie

    1/3

    Dane kontaktowe


    0%

    50%

    Klikając "Złóż podanie" wyrażasz zgodę na przesłanie danych z formularza do Centrum Edukacyjnego Technik sp. z o.o., oraz kontakt w sprawie zapisu do wybranej szkoły/uczelni. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.

    100%